۱۳۸۹ مرداد ۴, دوشنبه

بازگشت

سلام،

موضوع از این قراره که بنده در این چند وقت یکم شاید هم دوکم دچار افزایش میزان کالیبر شده بودم که با کمک دوستان موفق شدم به مراجعه به اداره استاندارد و گرفتن استاندارد جدید در یک طرح جهادی ضربتی اندازه کالیبرم را بهبود بدم.

در ادامه یک مطلب که از سایت نسوان مطاقه معلقه برداشتم را می گذارم اینجا: لینک سایتشون همین بغل دست راست هست:



"حکیمی را پرسیدند اگر در برزنی گذر کنی و دیوانه ای تو را سیلی زند با وی چه کنی؟ گفت  هیچ نخواهم گفت و خواهم گذشت. پرسیدند از چه روی   ای حکیم؟
گفت اگر با وی همزبان شوم که از وی دیوانه ترم ، اگر  کشیده ای بر او زنم که کارم به داروغه کشد و تا بخواهم بی گنا هی خود ثابت کنم عمرم تباه شده است. پس اولی تر آنکه سکوت کنم و راه خود پیش گیرم
نتیجه ی اخلاقی:
سکوت اسلحه ی قدرتمندی است. سکوت منزلتی بسیار عظیم دارد.
دنیا پراست از آدمهای دیوانه ، آدمهایی که  پر از بیماری و بار هستند یا می خواهند جلب توجه کنند. دلیلی ندارد پاسخ آنها را بدهیم."

در ضمن از اونجایی که من در زمینه IT فعالیت می کنم یک عکس برام جالب اومد براتون می ذارم اینجا.
 فقط چند تا نکته در خصوص این عکس به ذهن علیلم رسید :
1- خواهشاً نوع آنتی ویروس را مشخص کنید. چون یکسریشون ویروس رد می کنن. 
2- بهتر نیست فایروال سخت افزاری هم نصب کنن؟ چون همه می دونن که اگه انتی ویروس داشته باشی و فایروال نداشته باشی (پورت هات باز باشه) مشکلات خیلی بدی پیش می آید. به نظرم تمام پورتهاشون رو باید بست.
3- این آنتی ویروسه آپدیت میشه؟
4- آقا تکلیف این ورم ها و بد افزارها رو هم خواهشا معلوم کنید.
 

در پایان "التماس دعا داریم حاج آقا"

۱ نظر:

کامران گفت...

آقا این فیر وال رو پورتهای باز روی خیلی باحال اومدی
میگم محمد جان په حالی میده با پورت اسکن بری واسه هک کردن خلق الله مگه نه ؟؟؟!!!