۱۳۸۹ مرداد ۱۳, چهارشنبه

روز پر دردسر

سلام
دیروز هارد یکی از سرورهام بر اثر نوسان برق دچار اشکال شده بود. کل روز رو بک آپ گرفتم و بعد هارد رو عوض کردم. از همه بدتر این که این سرور فایل شیرینگ و توزیع کننده اینترنت هم هست. اما خدا رو شکر تنها یک روز سرویس هام از کار افتاد و از امروز کارها دوباره طبق روال شد.
در ضمن در مورد مثبت اندیشی هم بگم حتی در خراب شدن این هارد و دردسر های بعدیش هم برای من اتفاقات مثبتی افتاد. اما یک واقعیت، اونم اینکه اگر اینترنت رو از شرکتها بگیرن خیلی آدمها بیکار می شن و حوصلشون سر میره. اینو من به عینه چندین بار دیدم.
دو جمله هم در مورد نظم بنویسم. تو زندگی من نظم نقش مهمی داره. از دیدگاه کاری چون با خیلی مسائل تو حوزه IT مواجه می شم اگر نظمی در رسیدگی به اونها نداشته باشم اصلاً نمیشه کارها رو پیش برد مثل زمانهای بک آپ گیری، سرویس کامپیوترها، آپدیت شدن آنتی ویروسها، حل مشکلات نرم افزاری  و .... . در زندگی روزمره هم که خدا رو صد میلیارد بار شکر انقدر موضوع و مسئله وجود داره که اگر یادداشتشون نکنی که چه زمانی باید انجامشون بدی عمراً یادت بمونن. 
من خودم به نظم خیلی اعتقاد دارم. همیشه اگر با کسی قرار بذارم سعیم بر اینه که 15 دقیقه قبلش اونجا باشم. به نظرم نظم داشتن تو زندگی خیلی از مشکلات رو حل می کنه.


دو تا عکس یکی از دوستانم برام فرستاده. خیلی باحالن. لینکش هم که تو خودشون هست (کپی رایت).


این هم یک خار جدید که دانشمندان تازه کشفش کردن.

شانس نداریم. کاش ما هم جزو دشمنان می شدیم.  D-;


هیچ نظری موجود نیست: