۱۳۸۸ بهمن ۳, شنبه

هرکه ما را یار شد ایزد مر او را یار باد              
هر که ما را خوار کرداز عمر برخوردار باد
هرکه اندر دشمنی خاری فکند بر پای ما        
هر گلی کز باغ وصلش بشکفد بی خار باد

این شعر بالایی را از وبلاگ عمو جواد کف رفتیم.

فردا این دو تا رفیقمون میرن آمریکا. مجید و جواد. فکر نمی کنم زودتر از دو سال دیگه برگردن. شاید اگه حسش بود یه زمانی از خودم، مجید، جواد، حمید، حامد و .... بنویسم. الان که شدید دپرس تشریف دارم.

اینم تقدیم به دوستانم :


مرو ای دوست مرو ای دوست
مرو از دست من ای یار که منم زنده به بوی تو
به گل روی تو
مروای دوست مرو ای دوست
بنشین با من و دل بنشین تا برسم مگر
به شب موی تو
تو نباشی چه امیدی به دل خسته من
تو که خامو شی بی تو به شام وسحر چه کنم
با غم تو
مروای دوست مرو ای دوست
مرو از دست من ای یار که منم زنده به بوی تو
به گل روی تو
بنشین تا بنشانی نفسی آتش دل
بنشین تا برسم مگر به شب موی تو
تو نباشی چه امیدی به دل خسته من
تو که خامو شی بی تو به شام وسحر چه کنم
با غم تو
چه کنم با دل تنها که نشد باور من
تو و ویرانی خاموشی کوهم
اگر اگر چه کنم با غم تو
چه کنم با دل تنها چه کنم با غم دل
چه کنم با این درد دل من ای دل من
چه کنم با دل تنها چه کنم با غم دل
چه کنم با این درد دل من ای دل من
چه کنم با دل تنها چه کنم با غم دل
چه کنم با این درد دل من ای دل من
چه کنم با دل تنها چه کنم با غم دل

مرو ای دوست با صدای محمد اصفهانی


هیچ نظری موجود نیست: